vrijdag 22 april 2016

Warm winter wiches

Warm winter wiches

Een leuke nieuwe uitdaging bij WLVC
Ik dacht laat mij daar eens een mooie kaart voor maken
Zo heb ik al weer wat voorraad van kerstkaarten
Maak een vintage kaart met schaatsen er op
Dit is het dan geworden


Basis is een DDBD mal uitgesneden van kraft
Dp van Maja Vintage frost Basics
Plaatje is van Studio light
achter het plaatje heb ik een stukje ribbelkarton geplakt
met een stuk jute er over heen
Dat besmeert met Gesso
ook langs de randen aan gezet met Gesso
Tekst label is van DDBD
Takjes weet ik niet meer
Ijsbloemen van MD
Kerstboompjes zijn van Craft Emotions
ster is van Joy
Met deze kaart wil ik graag mee doen bij WLVC


Groetjes en fijn weekend
Een reactie achter laten zou ik wel heel leuk vinden
Lees dat met veel plezier

Giovanna




9 opmerkingen:

  1. Een prachtig winters kaartje heb je ervan gemaakt en leuk bewerkt met de gesso. dank je wel voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie winterse kaart! S6 met de challenge!
    Gr.Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart met je schaats-plaatje en je DDD-mal. Dankjewel voor deze bijdrage aan de challenge van WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje is dit zeg! Bedankt voor het meedoen bij WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart Giovanna, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Giovanna,
    Bedankt voor je leuk berichtje op mijn blog .
    wat een super mooi kaart de DDBD malletjes zijn echt gaaf he prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Incredible post! I am really getting prepared to over this data, is exceptionally useful my companion. Likewise extraordinary blog here with the majority of the significant data you have. I am sharing related topic which is most important on Xbox Gift Card

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!