donderdag 14 april 2016

50 jaar getrouwd

50 Jaar getrouwd

26 Maart jl waren mijn ouders 50 jaar getrouwd
we hebben onder de fam. een klein feestje gehad
Ik ben op vrijdagavond binnen in huis bij hun beetje gaan versieren
Eerst moest ik werken en heb de buren van hun gevraagd of ze
 daar een kopje koffie konden komen  drinken
Dat was natuurlijk geen probleem
Zo kon ik daar gaan versieren 




De vlaggetjes met 50 erop 
Goudkleurige ballonnen  en aan de binnendeur 
een hanger met 50 erin
Toen ik klaar was heb ik de buren gebeld en gezegd dat ze weer terug
in hun huis konden komen
Wij zaten met ons vieren in het donker en hebben lang zal ze leven gezongen
toen hun binnen kwamen
Wat waren ze verrast
Mijn man en onze oudste zoon met zijn vriendin waren er ook bij
Helaas onze dochter moest werken en kon er niet bij zijn
Deze grote chocolade kregen ze van Sem en zijn vriendin 



En bloemen helaas geen foto 

De dag er na zijn we met ons allen gaan ontbijten
Ook hier wisten ze niks van
En daar hoorde ook een taart en kaart bij
Mijn vader komt van Sardiniƫ en ik wilde er iets origineels van laten maken

En dit is de taart







De is de vlag van Sardiniƫ
In het midden heb ik de trouwfoto laten maken

De taart smaakte ontzettend lekker

En ik laat jullie ook nog de kaart zien






Ook deze mal is van DDBD
Roze cardstock 
Design papier van Maja 
Cijfers 50 zijn ook van DDBD
Joy cocktail glazen
Randstans harten is van leane 
Bloemenlint en parels uit eigen voorraad
Zo dit was wel een lang blog bericht
Geniet van de mooie dag 

Groetjes Giovanna

1 opmerking:

  1. Wat zullen je ouders blij zijn geweest met al jouw mooie versieringen. Je kaart is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!