vrijdag 5 februari 2016

Happy birthday

For You ... Party


Maar weer eens een kaart plaatsen. Dat is alweer een tijdje geleden.
Ik ben veel aan het werken en vaak tot 18.00 uur.En dan heb je niet veel zin meer 
om te knutselen. Ik mis dat wel.Maar deze kaart heb ik samen met Merian gemaakt.
Ik heb daar de sketch van Noor en Zo gebruikt van de maand januari.
Deze kaart is naar de vriendin van mijn dochter gegaan.
Ze was 18 geworden en Evy vind dit soort kaarten helemaal geweldig.
Dus daar had ik haar echt een plezier mee gedaan.
Ik laat jullie nu maar eens kijken wat het geworden is....



Wat heb ik gebruikt:


Wit cardstock
Noor Design :Bingo stempels 
Noor! Design mallen  ovaal  6002/0304    Sending love grote harten 6002/0252    
Sending love kleine hartjes  6002/0253  mal links van de kaart achter design papier 6002/0259
Postzegel mal 6002/0324
lint uit eigen voorraad
.Plaatje is van Hobby voordelig.
Ik zal proberen om nog iets te plaatsen komende dagen.
Groetjes Giovanna

1 opmerking:

  1. Hij is echt super goed gelukt. Dat kikkerplaatje is top! Ik hoop dat Romy en haar vriendin de kaart ook zo mooi vonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!