woensdag 30 december 2015

Winter

Mijn laatste berichtje nog dit jaar

Ik heb een winterkaart gemaakt
en dat wil ik jullie nog graag laten zien
Het patroon heb ik op de site van Noor design gezien. 
Ik had het al eens eerder gemaakt
Maar nu is bij Noor een challenge met dit patroon
En daar wil ik nog aan mee doen
Je kunt de kaart nog plaatsen tot en met 30 december
Dus echt op de valreep
En bij het scraphuis is ook een challenge
Wit en een andere kleur
Ik had de kaart nog half af in de tweede week van december
Ik heb ontzettend veel en lange dagen moeten werken
Morgen en met nieuwjaar ben ik ook de hele dag werken
Tja met kerst vrij dus nu ....



Hier is dan mijn kaartje














ik hoop dat jullie de kaart net zo mooi vinden als ik zelf :}

Wat heb ik gebruikt?
Wit cardstock
design papier van Maja
Mallen van Joy

Bloemetjes en steentjes uit eigen voorraad



Fijne jaarwisseling en tot snel
Groetjes Giovanna

1 opmerking:

  1. Super mooi geworden. Mooie kleurcombinatie! S6 met de challenge!
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!