vrijdag 19 juni 2015

Zon Zee en Strand

Goedemiddag

Bij de Magnoliaclub is er een leuke zomerketting aktie
Je maakt een kaart in de sfeer van de zomer,en dan krijg je van hun een lijst
naar wie je de kaart moet naar toe sturen
Zo krijgt iedereen een zomerkaart
Het was heel leuk om daar aan mee te doen
Dadelijk gaat de kaart de post op
Voor Corrie Van der Velde
Tevens post ik deze tag/kaart ook bij
Kaarten maken met Tiets

Deze tag is voor de maand Juni 




De basis is een mal van Dutch Doobadoo
Design papier is van Joy
Mallen van Noor design!
Magnolia is ingekleurd met Faber Castell potloden
De mallen heb ik eerst met de Acryll paint dabber pearl bewerkt
Daar over heen met inka gold Aquamarine
en toen met de Wink of stella brusch Schimmer een laagje gegeven
Ziet wel mooi uit
Op het afdrukje heb ik enamel gestrooid en verhit met de heattool
Dit geeft een beetje strand idee
Leuk he?
De letters heb ik ook met inka gold bewerkt
Bedeltje lintjes en klaar
Vinden jullie deze ook leuk geworden?

Ik wens jullie een fijn weekend toe!!
Morgen ga ik met mijn vriendin Merian naar de '
Noor Vriendinnendag
We hebben er heel veel zin in;]
Ik laat jullie volgende week op mijn blog zien
Wat we allemaal gemaakt en beleefd hebben;}

Groetjes Giovanna xxx


1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!