maandag 1 juni 2015

Lizzy Love Happy Little Moments

Goedemorgen 

Het is alweer een poosje geleden dat ik kaarten geplaatst heb
Ik heb wel nog wat geknutseld,maar heel weinig
Het is een beetje druk hier geweest met werk en zo
Ook nog een weekendje weg geweest.
Dat was even nodig haha 
De batterijen moet ook weer eens opgeladen worden haha
Nu zal ik jullie mijn kaart laten zien
Bij "Kaarten maken met Tiets" kregen we weer een leuke Digi aangeboden
Met de verplichting een kaart er mee te maken

Hij is gemaakt door Lizzy van Oddball Art Stamps

Ik vond deze digi erg leuk omdat je het voor jonge meiden goed kunt gebruiken
Deze tag heb ik dan ook voor de vriendin van mijn zoon gemaakt
Zij was in mei jarig dus dat kwam heel goed uit
En de tag doet dan ook tevens mee bij Kaarten maken met Tiets
Iedere maand moet je dan een tag maken
Hopelijk vinden jullie deze ook heel erg leuk


Wat heb ik zoal gebruikt?

DDBD Shape art

Mallen van Noor:

Feathers 6002/0292
Sending love 6002/0252
Ronde vlindermal 6002/0322
De bloemetjes en parels komen uit eigen voorraad

Een fijn dag gewenst


1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!