woensdag 25 maart 2015

Happy Bday

Hallo allemaal

Vandaag maar weer eens kaartjes plaatsen
Ik heb een tijdje niks meer op mijn blog gezet
Twee weken geleden heb ik samen met mijn vriendin Merian 
een hele dag geknutseld
we hebben zelfs twee kaarten  gemaakt
Een kaart heb ik gemaakt voor mijn collega
Haar oma was 86 jaar geworden
En nu wilde ze voor haar oma een speciaal hand gemaakte kaart geven
De kaart vonden ze erg mooi
Ik had de schets gemaakt van Tiets
Dit was de uitdaging van Maart
Bij kaarten maken met Tiets
Ze heeft altijd mooie schetsen
Dit is het dan geworden:




Wat heb ik zoal gebruikt:

De basis met cardstock
Design papier was van Maja
Bloemen en Swirl is van Marianne Design
De rand mal van Noor! Design
Het plaatje is van Syta van Gelderen
Cijfers zijn van memory box
Stempel van Happy Bday is van Noor! Design
Rest uit eigen voorraad


En ik heb een label kaart gemaakt
Deze was ook naar een schets van Dutch Doobadoo
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Dutch Doobadoo








Wat heb ik gebruikt:

Mal van Dutch Doobadoo
Cardstock
Design papier van Maja
sterrenrand van Noor Design
Achter de stempel heb ik ook de mal van Noor! Design gebruikt
Dit bewerkt met de Pearl Dabber 
Banner en tekst ook van Noor! Design
Lint en sterretjes uit eigen voorraad
Magnolia stempel en deze heb ik ingekleurd met 
Distress inkt


Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten
Groetjes en een fijn weekend gewenst
Giovanna

http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/03/dutch-doobadoo-challenge-2.html

1 opmerking:

  1. Het zijn allebei prachtige kaarten. Hele mooie kleuren gebruikt. Super!
    Gr. Merian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!