zondag 1 februari 2015

Felicitatie voor de jarige

Goedemiddag

Zo nu heb ik eindelijk mijn solkaart af
Vorige maand had Selma bij :
Kaarten maken met Tiets een sol avond georganiseerd
Het was ontzettend leuk om te doen.
Ik had deze kaart willen maken voor mijn overbuurvrouw.
Wij hebben 25 jaar tegen over elkaar gewoond
Zij was net in die periode ziek geworden 
toen ik haar deze kaart wilde geven.
Maar wat niemand verwachtte werd ze ongeneeslijk ziek
Binnen 5 weken na de diagnose 
overleed ze plotseling op 64 jarige leeftijd
Dit was een behoorlijke schok voor de hele straat
Wat stond ze nog in het leven.
Een vrouw met karakter
Ik heb nu de tekst aangepast
Ik kan het niet over mijn hart krijgen om sterkte erop te laten staan
Ook was ze een hele creatieve vrouw.
Ook zij had heel veel hobby"s
Dit is dan mijn kaartje 





Ik vind het zelf een mooi rustig kaartje geworden
Fijne zondag en tot snel weer
Groetjes Giovanna

1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!