dinsdag 30 december 2014

Tag 1 White Christmas

Hallo

Een week voor de kerst was bij kaarten maken met Tiets:
Plaats 7 dagen lang 
elke dag een tag.
Heel leuk en verslavend om te doen.
Zo had ik nog kans om wat tags voor de kerst af te krijgen.
Komt altijd wel goed van pas toch?
De eerste was: maak een tag met het thema White Christmast
 nou deze is het dan geworden:



Wat heb ik zoal gebruikt:

Als basis kraft cardstock
Design Papier is van Maja
Magnolia doohickey kerstboompjes
 Joy de ijssterrenrand
 6002/2021
Joy Happy Holidays Rendieren 6002/2029
Noor design! ster 6002/0358
Dutch Doobadoo Label Art sentiment
Plaatje van White Christmas is van Syta van Gelderen
Ik hoop dat jullie het mooi vinden!!
Laat gerust een berichtje achter.
Ik vind het altijd leuk om te lezen.
Groetjes en een fijne dag 

Giovanna







1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!