woensdag 13 augustus 2014

Voor jou van mij.

Goedemorgen allemaal

Ik wil jullie nog een kaart laten zien
in mijn vakantie.
Heb nog een klein beetje geknutseld
We zijn een paar daagjes weggeweest naar Delft.
Wat een mooie stad is dat.
Leuke dingen ondernomen.
Lekker gegeten en terrasje gezeten.
We hebben echt nog geluk gehad met het weer.
Maar goed nu zal ik jullie mijn kaart laten zien.

Het is een vintage kaart geworden.
Ik vind het steeds leuker om dit te maken.

















De basis is uitgesneden met de mal van Dutch dobadoo.
Verder mallen gebruikt van noor Design 
Magnolia doohickey.
Graag wil ik met deze kaart mee doen bij 
Hobbyvision
De challenge is 



Deze maand is de Challenge Maak een kaartje en gebruik 3 dingen die in het bingokaart verticaal, diagonal of horizontaal staan



Ik heb gekozen voor :
Bloemen Kraft en Vlinders


En de challenge bij we love vintage is :
zeg het met bloemen

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Ook zou ik het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
Fijne dag nog en tot snel weer

Groetjes Giovanna

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Giovanna!
    Mooi modelletje en wat een lief plaatje met het bloemenmeisje ;-)
    Met het linken van je kaart is helaas iets niet goed gegaan met het uploaden van je foto. Zou je je kaart nog even opnieuw willen linken? Dan haal ik de oude weg!
    Alvast bedankt,
    en bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Giovanna! Heel mooi model en kleur! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Giovanna, het is helemaal goedgekomen nu met je link zag ik....Jacomijn heeft haar best gedaan en nu kunnen we allemaal jouw prachtige kaart al zien in een miniatuurtje op het WLVC-blog...wel zo leuk toch? Het is een dotje geworden met een schattig plaatje en hele leuke details. Fijn dat je meedoet bij WLVC en succes. Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart geworden. Mooie kleuren. S6 bij de Challenges.
    Groetjes, Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Giovanna
    ik vind je kaartje prachtig en een heel mooi modelletje.
    alles past perfect bij elkaar en fijn dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie inzending heb je gemaakt voor onze bloemenchallenge Giovanna, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!