maandag 7 juli 2014

Dikke knuffel

Gistermiddag lekker buiten geknutseld
Ik had lekker vrij in het weekend 
en wilde weer eens lekker knutselen.
En vandaag mijn blog weer eens goed bijgewerkt.
Ik heb ontzettend weinig tijd  gehad.
Nog een maandje werken en dan heerlijk vakantie!!
Kijk er al naar uit.
Nu dan maar eens mijn kaartje laten zien.




Tinten bruin roze
Design papier is van Maja design Sofiero
kadomal van Joy



Stempel dikke knuffel is van Joy





bloemen en veertjes uitgestanst van Joy
En ook de strip achter de stempelafdruk
Stempel is van Magnolia 
Tilda with scarlet pig




Ik wil graag met deze kaart meedoen bij;

2 opmerkingen:

  1. Hoi Giovanna , wat heb je een super mooie kaart gemaakt voor onze challenge ! Schattig afdrukje heb je gebruikt en mooi ingekleurd. De kleuren-combinatie van bruin en roze is erg mooi.
    Bedankt voor het meedoen bij DML.
    XX Christa ; DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart en succes met de challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!