dinsdag 18 juni 2013

Baby kaart



Baby kaart

Deze kaart is speciaal voor de dochter van mijn vriendin!!
Zij is moeder geworden van een jongen genaamd : Bram



Ik heb de Accordion Flip-it 3D mal van Sizzix gebruikt.
Deze vind ik zelf helemaal het einde.
Als basis heb ik blauwe cardstock gebruikt.
En designpapier wat ik nog op voorraad had liggen.
Weet alleen niet meer welk merk het is!!


Stempel is van Magnolia.
Ingekleurd met copics!!
In het midden heb ik een nestabillitiemal gebruikt.
Met een tekststempel.







Kleine rondjes zijn ook van de nestabillitie .
En de letters zijn van de memorybox mallen.
Rechts boven de sterren zijn van de x-cut.




Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Kreatieve groetjes Giovanna


1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!